loading...
فرهنگ دانلود
مهدی احمدی فر بازدید : 15 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
مراسم تنفيذ حکم رياست جمهوري حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب مردم با حضور شخصيت‌هاي کشوري و لشکري در حسينيه امام خميني(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران مراسم تنفيذ حکم رياست جمهوري حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب مردم دقايقي پيش آغاز شد.

در این مراسم سران قوا و رئیس جمهور منتخب، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزرای دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، مسئولان قوه قضاییه، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشي کشور، خانواده‌های معظم شهدا و شهدای هسته‌ای و سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی نیز حضور دارند.

 بقیه د رادامه مطالب

مهدی احمدی فر بازدید : 38 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

| فصل اول به طور کامل با زیرنویس فارسی  قرار گرفت |

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: تا قسمت هشتم ۱۴۰ مگابایت ، از قسمت نهم به بعد حدود ۹۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و …

 

مهدی احمدی فر بازدید : 20 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

Call of Juarez Gunslinger-RELOADED | 4.5 GB

نسخه BlackBox با حجم ۲٫۲ گیگابایت به پست افزوده شد


مهدی احمدی فر بازدید : 19 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
محمد نهاوندیان که گفته می‌شود در دولت روحانی دستیار ویژه رئیس‌جمهور و یکی از نزدیکان کلیدی رئیس‌جمهور خواهد بود روز گذشته با تلویزیون انگلیسی زبان بی.بی.سی مصاحبه کرد.

نهاوندیان در این گفت‌وگو تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت جدید فرصتی مناسب پیش آمده که مشکلات بین ایران‌و‌غرب حل و فصل شود.

دکتر نهاوندیان در جریان انتخابات ریاست جمهوری ابتدا در ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی حضور داشت و بعد از چندی به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی پیوست.

چرا ولایتی در کابینه روحانی نیست؟

با شکل‌گیری نسبی کابینه آینده و اعلام گزینه‌های قطعی دولت حسن روحانی مشخص شده است که برخلاف گمانه‌های اولیه، دکتر علی‌اکبر ولایتی در کابینه روحانی حضور ندارد.

فرارو با اشاره به این موضوع نوشت: دلیل حضور نداشتن ولایتی با وجود مذاکرات اولیه و نقش‌آفرینی مهم ولایتی به نفع روحانی در مناظره‌های تلویزیونی، انتشار برخی سخنان انتقادی ولایتی علیه روحانی در ایام انتخابات
ریاست جمهوری است.

براساس این گزارش، ولایتی در محافل گوناگون گفته بوده که روحانی تا آخرین ماه‌های جنگ از مخالفان قبول قطعنامه 598 و پایان جنگ و از حامیان شعار «جنگ، جنگ تا پیروزی» بوده است در حالی که او در مقام وزیر خارجه وقت خواهان پایان جنگ و قبول قطعنامه 598 بوده است.

بر اساس گمانه‌های اولیه، قرار بود دکتر ولایتی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، عهده‌دار مذاکرات هسته‌ای شود اما آخرین اخبار حاکی از این است که محمد فروزنده، دبیری شورای عالی امنیت ملی را در دولت حسن روحانی برعهده‌خواهد داشت.

کهنه سربازان آمده‌اند تا بحران‌ها را سامان دهند

دکتر حسام‌الدین آشنا، مشاور ارشد حسن روحانی در تازه‌ترین پست وبلاگ خود نوشت: این کابینه برای بازگشت آرامش به نظام اداره کشور طراحی شده است؛ حضور
کهنه سربازان، نشان از وجود بحران‌های سختی دارد که باید تدبیر شود. دو سال صبر می‌کنیم، دو سال کمک می‌کنیم.

نماز نشسته احمدی‌نژاد در روز قدس

دکتر محمود احمدی‌نژاد در آخرین روز تصدی ریاست‌جمهوری در حاشیه مراسم روز قدس، نماز خود را به صورت نشسته اقامه کرد. خبرگزاری فارس مشکلات جسمانی را دلیل نشسته نماز خواندن احمدی‌نژاد توصیف کرده است.

تحرک جدید اقلیت مجلس در دولت روحانی

شنیده‌های خبرنگار جام‌جم حاکی است که اقلیت اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی که حدود 50-40 نماینده هستند قصد دارند دور جدید فعالیت‌ها و تحرکات خود را در دولت حسن روحانی آغاز کنند.

راه‌اندازی مجدد سایت «پارلمان نیوز» ارگان اقلیت اصلاح‌طلب مجلس از جمله این تحرکات جدید خواهد بود.

غیرفعال شدن ظریف در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش جام‌جم، با اعلام غیررسمی نام محمدجواد ظریف به عنوان وزیر خارجه دولت روحانی، وی که از فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بود، حساب کاربری خود را در این شبکه‌ها غیرفعال کرده است.ظاهرا دلیل این تصمیم ظریف؛ جلوگیری از هرگونه حاشیه و واکنش‌های غیرقابل پیش‌بینی به این انتخاب بوده است.

رویترز هم در تحلیلی نوشت: انتخاب محمدجواد ظریف از سوی حسن روحانی به عنوان نامزد مقام وزارت خارجه را می‌توان یک اقدام جدی از سوی رئیس‌جمهور جدید ایران برای بهبود مناسبات با آمریکا و حرکت به سمت «یک توافق‌بزرگ» با غرب تلقی کرد.

فضا سازی علیه وزارت رحمانی فضلی

در روزهای اخیر و بعد از اعلام نام محمدرضا رحمانی فضلی به عنوان گزینه وزارت کشور در دولت حسن روحانی، برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به ایجاد صفحات فراخوان در مخالفت با انتصاب رحمانی فضلی در پست وزارت کشور اقدام کرده‌اند.در این فراخوان‌های اینترنتی از رحمانی فضلی به عنوان یک نیروی اصولگرای تمام عیار نام برده شده است. در روزهای اخیر، شایعه‌ای مبنی بر انصراف حسن روحانی از معرفی رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور منتشر شد. شایعه‌ای که به نظر می‌رسد با فضا سازی فوق بی‌ربط نباشد.

احمدی‌نژاد یک‌سال در سفر بود؟!

سایت عصر ایران در مقاله‌ای درباره تعداد سفرهای خارجی احمدی‌نژاد نوشت: در محاسبه تعداد روزهایی که احمدی‌نژاد در خارج از ایران بود، با توجه به این‌که برخی از سفرهای رئیس دولت تا 9 روز نیز طول کشید و برخی دیگر نیز سفرهایی دو ‌روزه بود، اگر میانگین سه روز را برای هر سفر محاسبه کنیم، وی برای انجام 118 مسافرت خارجی در مجموع، حدود 354 روز یعنی حدود یک سال ازهشت سال ریاست جمهوری خود را در خارج از ایران به سر برده است.

میزان استفاده غیرمجاز از اینترنت

محمدحسن نامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم در گفت‌وگویی با فارس درخصوص میزان استفاده غیرمجاز از اینترنت در کشور گفت: ما یک بررسی‌ انجام داده‌ایم که ببینیم اینترنت چقدر برای ما مهم است. وی در تقسیم‌بندی استفاده‌هایی که از اینترنت ارائه کرده، گفته است: حدود 64درصد بهره‌برداری علمی، 30 درصد بهره‌برداری تجاری بازرگانی و دیگر امور و حدود 6 درصد بهره‌برداری غیرمجاز و غیرحرفه‌ای است. وی افزود: بنابراین وجود اینترنت ضرورت دارد، اما باید با مدیریت باشد که جامعه ما را تخریب نکند.

منبع:سایت روزنامه نشریات جام جم وروزنامه جامجم شماره3756

مهدی احمدی فر بازدید : 14 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
گاهي اوقات كاربران مجبور هستند تا مدت زمان طولاني به مانيتور خيره شوند.

به گزارش خبرنگار اورژانس ‌IT باشگاه خبرنگاران، در ويندوز 7 قابليتي در نظر گرفته شده است كه با فعال كردن آن مي‌توانيد تا حدودي جلوي ضعف بينايي خود را به خاطر خيره شدن در مدت زمان طولاني به مانيتور بگيريد. 
براي اين كار كافيست قابليت Clear type را در ويندوز فعال كنيد: 
ابتدا به منوي Start رفته و عبارت Getting Started را در قسمت Search ويندوز تايپ كنيد. 
پس از اجراي برنامه، در پنجره‌ي باز شده روي گزينه‌ي Adjust Started كه سمت چپ پنجره قرار دارد كليك كنيد. 
روي گزينه Next كليك كنيد. 

دو كادر با نگارش متفاوت براي شما نمايش داده مي‌شود كه در آنجا هر كدام از متن‌ها كه مناسبتر است را انتخاب كنيد و روي Next كليك كنيد. پس از اين كار پنجره‌ي ديگري با 6 كادر براي شما نمايش داده مي‌شود كه باز هم در اين پنجره بايد مناسبترين كادر را انتخاب كنيد در پايان روي دكمه‌ي Finish كليك كنيد.

مهدی احمدی فر بازدید : 20 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از ترند، "محمدرضا صادق" مشاور ارشد حسن روحاني در مصاحبه با خبرگزاري ترند جمهوري آذربايجان اعلام کرد ليست کابينه جديد در حال تکميل است و فردا به مجلس ارائه خواهد شد.

وي در اين مصاحبه افزود: "اين ليست همانگونه که دکتر روحاني قبلا وعده داده بودند، فردا و در روز مراسم تحليف به مجلس ارائه خواهد شد."
به گزارش ترند؛ مشاور ارشد روحاني اسامي ارائه شده در رسانه‌ها تا به امروز را پيش‌بيني خواند و اعلام کرد: ليست دقيق اسامي فردا آماده ارائه خواهد بود.
گفتني است، فردا مراسم تحليف دکتر روحاني با حضور شمار زيادي از مقامات خارجي برگزار خواهد شد.
مهدی احمدی فر بازدید : 19 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

رئیس‌جمهور تازه رسید

الیوم مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور جدید است و ما نه که عدل از همین امروز، که از همان آغاز بلند شدن زمزمه کاندیداتوری و دوران شیرین نامزدی ایشان، سعی کردیم سر شوخی را با جناب ایشان باز کنیم که کم‌کم، هم موتورما گرم بشود، هم ایشان؛ تا احدی از آحاد ملت و دولت، همچین خیال نکند که ما مترصد بودیم تا به محض رئیس‌جمهور‌شدن آقای روحانی، باب شوخی را باز کنیم. خیر؛ از خیلی وقت پیش، فتح باب شده است.

 

شاید از همان موقع که به سر قرار خود با مدیر مسئولان جراید مملکت، کمی با تأخیر رسیدند و با تمام وجود حس کردند که یعنی چه که گفتند: «فی التأخیر آفات»؟....

بالاخره اگر ما با رئیس جمهور منتخب خودمان شوخی نکنیم؛ پس توقع دارید هنوز با رئیس جمهور قبلی شوخی کنیم که امروز، آخرین روز کاری ایشان است و دیگر به سلامت می روند.

وصف الحال:

او می رود دامن کشان، من ماندم و آثارشان

دیگر مخواه از من بیان، کز من بیانم می رود!

تائید خیام فیلسوف:

از دی که گذشت، هیچ از او یاد مکن

فردا که نیامده است، فریاد مکن

بر نامده و گذشته بنیاد مکن

حالی خوش و عمر بر باد مکن

فلذاست که دم امروزمان گرم؛ امروز که رئیس جمهور منتخب مان قرار است رسما وارد گود شود و از صبح فردا با کلیدواژه «تدبیر و امید»، کارش را در خیابان پاستور که واکسن را کشف کرد، شروع کند. از همین الان روی همیاری ما و کل ملت هم می تواند حساب کند. باور کنید که سخت تشنه تدبیر و امیدآفرینی هستیم؛ اصلا آدمیزادی به همین امید زنده است.

ـ حالا تدبیر چی هست؟!... (این مطلب استفهامی را این رفیق یک مقدار پرت ما در حال رفتن از کنار ما گفت که خنده مان گرفت و لبخندزنان گفتیم: هیچی... با شما نبودم، برو به سلامت!)

بسته پیشنهادی: برای رئیس جمهور جدید و از گرد راه رسیده، آرزوی فردایی خوب داریم و همین لدی الورود، این بسته پیشنهادی را روی میز کار ایشان می گذاریم و یواشکی از در پشتی در می رویم:

1ـ تفکیک وظایف: همین اول کاری، سنگ هایمان را از هم وا بکنیم، ایشان کار اجرایی خودشان را به نحو احسن انجام بدهند؛ حقیر نیز کار خودش را به نحو احسن انجام بدهد. سابق بر این گاهی از حوزه اجرایی در کار ما دخالت می شد و کاسبی ما کساد می شد.

ملت دیگرکمتر با عرایض ما می خندیدند، به هر حال، ما هم باید نان بخوریم.

2ـ همکاری تنگاتنگ: آقای روحانی عزیز، به همه وزرا و مدیران کارکشته خودش، به محض ورود به کابینه، این موضوع را فقط محض یادآوری تکرار و تاکید بفرمایند که یک طنزنویس، صمیمی ترین دوست دورادور آنهاست، لهذا از آنها کار خوب و همراه با تدبیر و ایجاد امید؛ از ما هم ذره بین گذاشتن روی پاره ای کاستی ها و نقایص که بالاخره همیشه و در هرکاری هست. این طوری، آن موارد ضعف، درشت تر و درست تر به چشم آنها می آید و می توانند سریع السیر، آن را برطرف کنند.

درشت کردن نقاط ضعف از ما،درست کردن نقاط ضعف با آنها. دولت ایشان هم که الحمدلله مجهز به کلید قفل بازکن است، همان کلید تدبیر و امید که خودشان مطرحش فرمودند و اذهان عمومی را روی کلید خود قفل کردند.

نویسنده:رضا رفیع

مهدی احمدی فر بازدید : 13 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،
 
بازيگر "دودكش" در خصوص نقش "بهروز و "فيروز" در اين سريال دست به افشاگري زد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌اميرحسين رستمي، متولد 12 بهمن 1354 در تهران است، بيشتر مخاطبان او را با نام "شكور" در مجموعه "شمس العماره" به كارگرداني "سامان مقدم" مي شناسند.
"رستمي" در طي اين سال ها به جاي شخصيت هاي طنز و جدي در سريال هاي متفاوت به ايفاي نقش پرداخت و اين روزها به بهانه بازي متفاوت او در مجموعه "دودكش" كه از شبكه يك سيما روي آنتن مي رود، پاي گپ و گفتي با او نشستيم كه بخشي از آن را در ادامه مطالب مي خوانيد:
مهدی احمدی فر بازدید : 31 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

نام انیمیشن: Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Avengers Assemble نام سری جدید از انیمیشن معروف با همین نام می باشد که بر اساس کمیک های کمپانی Marvel ساخته شده است. این انیمیشن به دنباله ی سری Earth's Mightiest Heroes می باشد. در این سری، Falcon (جدیدترین عضو اونجرز) به عنوان شخص اول در می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش (که شامل مرد آهنی، کاپیتان امریکا، هالک و… می باشد) نجات می دهد و …

 

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 2,428
  • بازدید کلی : 18,979